OT: dnesni piloti, ridici atd. (bylo: Re: ot: Posledni let raketoplanu Discovery)
Jaroslav Lukesh
lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 20 21:23:00 CEST 2012
Na tu hmotu zas působí daleko větší síly - větší plochy, takže když to sebou
škubne, tak to cítíte úplně stejně. šroubeček i maxišroub padají přece úplně
stejnou rychlostí.
----- Původní zpráva -----
Od: "Milan B." <milan na bastl.sk>
On 20.4.2012 20:15, Jaroslav Lukesh wrote:
> Jenže oni mají funkční měřáky a třeba i motory, ale přesto spadnou,
> protože knipl tlačí zuřivě na druhou stranu celé 3 minuty, než se
> rozflákají o hladinu moře. Neví, že kdyby ho zavčas dali naopak, než velí
> logika normálního letu, tak že ten vztlak by zase chytli.
>
V tomto sa snad prdeli uz ani lietat neda:
http://www.gillesvidal.com/blogpano/cockpit1.htm - Co uz sa tu da
zurivo tlacit? Ten joystick?
-m-
> ----- Původní zpráva ----- Od: Ondřej Janovský
>
>
> To je nesmysl - létání prdelí u dopravních letadel. Něco jiného je to ve
> větroni, kde slyšíte aerod. šum jako vodítko pro odhad rychlosti. Pod
> zadkem cítíte chování letadla, ale jen díky tomu, že je poměrně lehké a má
> citlivé řízení, je navržené s vysokou mezí stability, jsou vaše reakce
> adekvátní a uřídíte ho.
>
> U velké mašiny je situace jiná a podle zadku ji neuřídíte. Spíše
> podlehnete naprosto falešným pocitům a fyziolog.jevům vedoucím k havárii.
>
> Oja
Další informace o konferenci Hw-list