L a N na Eurokonektoru?

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Pátek Duben 20 14:49:20 CEST 2012

Zdravim,

tusite prosim nekdo vysvetleni toho, proc na tomto sitovem eurokonektoru:

http://www.gme.cz/dokumentace/806/806-006/pctdetail.806-006.1.jpg

je L a N vodic od vyrobce popsan tak jak je popsan? Toto umisteni je
snad na vsech konektorech, co jsem videl. Nicmene kdyz tam zapojim
kabel, zakonceny zastrckou do ceske zasuvky, tak L a N bude prohozene.

Vychazim z toho, ze v zasuvce je L vlevo. Zaslechl jsem cosi o tom, ze
uz to neni povinne, ze to jenom musi byt "v objektu jednotne". Nicmene
zatim jsem asi nikde fazi vpravo nepotkal.

Je mi totiz trochu proti srsti zapojovat vyvody proti popisu vyvodu na
konektoru, stejne tak jako zapojovat je podle popisu, ale proti
realite. Jak z toho?

Diky Ondra