GPS moduly Aar Logic

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pátek Duben 20 12:08:53 CEST 2012

Ono je to i v DS. U tohoto modulu píšou:
Sensitivity
Tracking -159dBm
Cold start -144dBm

Acquisition Time
Hot start (Open Sky) < 2s
Hot start (Indoor) < 15s
Cold Start (OpenSky) 35s (typical)
===================================
Takže jsem se s tou minutou u studeného startu snad tolik neseknul :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Friday, April 20, 2012 11:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: GPS moduly Aar Logic

Dá se to dobře vysvětlit.
Po dobu synchronizace GPS neví v jaké je fázi, a aby vyhodnotila synchronizaci musí mít poměrně dobrou shodu ve všech bitech (možná vyžaduje ve všech, nevím). Pokud je již zasynchronizovaná, tak občasný výpadek framu nemá vliv na rozhození synchronizace, tudíž jí stačí i horší signál.

Stejně tak trvá synchronizace podstatně déle za pohybu než v klidu.

Tomáš