GPS moduly Aar Logic

Pátek Duben 20 11:52:13 CEST 2012

A nechova se tato antena vzhledem k radove odlisne frekvenci taky jako
kus dratu? A ty pokusy s dratem probihaly uvnitr nebo na volnem
prostranstvi?
Me je na GPS divna jedna vec, aby se chytla, potrebuje dost dobry signal
(mobil hozeny pod sklem u auta), jak se chytne, muzu mobil hodit pod
sedacku a stale to funguje docela presne. To mi nejak neni jasne, kudy
se k tomu signal dostane (a neni to kabrio ;-) )