GPS moduly Aar Logic

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Duben 20 11:17:34 CEST 2012

doufam ze vsem moduly darazily.
priznam se ze na to vzdy zapomenu poslat cislo kam poslat penize, tak to
udelam hromadne
5971652004
2700
50kc za modul, 20kc za postovne celkem.

moc diky a doufam ze moduly slouzi
pripadne prosim o potvrzeni ze vsem moduly dorazily.

Pavel

PS uz jsem dostal i info ze moduly chodi a celkem me prekvapilo ze studeny
start byl do minuty (jak je to mozne?)

----- Original Message -----
From: <hw na itherm.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 12, 2012 10:02 PM
Subject: GPS moduly Aar Logic

Zdravim konferu,

dostal jsem od jednoho zakaznika hrst GPS modulu AarLogic GPS 3M.

rad bych jej vyzkousel, ale premyslim jak je to s antenou u takove modulu,
bude stacit kousek dratu (cesty na desce)?
nebo je to s antenou pro GPS o hodne slozitejsi?

druha vec, mam jich celkem dost, pokud by mel nekdo zajem tak za 50kc/kus
muzu prenechat par kusu

Pavel