RE: ot: Posledný let raketoplánu Discovery

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Duben 20 08:20:40 CEST 2012

Ja jsem jako maly kluk buhuzel take videl "otevrene" letadlo, a to z takove blizkosti a doplnene takovymi hruzami, ze jsem pak mesic nemohl spat:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/34117-suchdolska-letecka-tragedie-se-dostala-i-do-serialu-autenticke-zabery-ale-neexistuji/

a uz tehdy jsem nechapal jak takova skorapka (byla to DC9ka) vubec muze letat.

Jakub Serych