Pajeni zeleza olovem

Petr K ptrkdr na gmail.com
Čtvrtek Duben 19 23:42:23 CEST 2012

Mam osobni zkusenost s epoxidovymi barvami v jinych aplikacich (treba
podvozek auta) a informace typu JPP o takto osetrenych nadrzich. Nater
po mechanickem namahani (pruhyb tenkeho plechu nadrze) casem praska. V
praskline se objevi koroze, nater v plose podrezne a zacne se loupat.
Problem je dalsi oprava.  Nater je totiz nutne uplne odstranit, coz
neni snadne.
V ruznych poradnach se sice rady "epoxid do nadrze" objevuji velice
casto, ale podle vseho vychazi hlavne z atestu techto naterovych hmot
na kontakt s PHM. Mechanicka odolnost nateru u nadrze z tenkeho plechu
je pak otazkou...

Sam bych proto volil radeji nejakou pruznejsi MH. Kdyz jsem tento
problem resil, nasel jsem nejakou firmu, ktera nadrze udajne uvnitr
pogumuje. Zrejme pujde o nejaky pruznejsi nater. To mi prijde jako
lepsi reseni. Jen jsem neprisel na to, jakou NH pouzit.

Petr