3D mereni QFP soucastek

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Duben 19 17:52:39 CEST 2012

No zpracovani obrazu neni moje domena, ale zkusim vychazet z toho co
delate (aspon jak to chapu dle popisu):
Soucasny krok:
-provede se mereni. Na zaklade mereni se urci rovina soucastky
(predpokladam spodni strany pouzdra?) a odchylky jednotlivych nozicek
vuci teto rovine
Muj navrh:
-myslim, ze by nemusel byt problem detekovat "obrysy" jednotlivych
nozicek (tech, ktere "vidim" dobre). Nejake nozicky mi muzou chybet
(ty co maj odlesky)
-soucastku otocim o nejaky uhel
-provedu uplne stejne mereni. Opet vypocitam rovinu soucastky a
odchylky jednotlivych nozicek. Ta rovina bude trosku jinak "natocena"
v prostoru, ale to prece nevadi - dulezite jsou ty odchylky soucastek.
-opet detekce nozicek ("obrysu"). Podle toho, ze znam uhel otoceni
(napr 90st +-nekolik - nepodstatne) bych mel byt schopen priradit k
sobe nozicky z predchoziho a soucasneho mereni.
Nektere nozky budou zmereny jednou (v prvnim nebo druhem mereni),
zbytek by mel byt stejny (+-chyba mereni)
Podle potreby (a dostupneho casu) je mozne postup opakovat pro vice
natoceni. IMHO by to melo klapnout a byt "naprogramovatelne". Nebo
jsem uplne mimo? Presnost/opakovatelnost uhlu otoceni by nemela byt
kriticka
Marek