SW na odmerovani z obrazku

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 19 14:09:52 CEST 2012

Na ten Gimp se jeste kouknu, ale i kdyz je free, tak je to dost moloch.

Zatim ten Irfan funguje dobre - neni to teda moc komfortni, ale zda se
ze to meri ok.

Ted jsem to kolecko premeroval a dokonce to odpovida tomu, ze je to z
americkych hodinek - miry vychazi palcove:

prumer kola je 1/3in, rozmer ctyrhranu 0.05in a sirka zubu 0.0125in

to je presne to co jsem potreboval vedet

tu perspektivu na skeneru take nechapu, ale pokud vim co je v rovine se
sklem tak to nemusim brat v potaz

Radek Vicek