Pajeni zeleza olovem

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 19 13:23:37 CEST 2012

 19.4.2012, 13:12:22

Mam pocit, ze se snazite, delat to bytelnej nez rakeroplan.
Letovani povazuji za neumerne pracne a nakladne.
Odmastit jste to mel, pred svarenim, nicmene i v tomto stavu to je
mozne. Pokud chcete byt opravu dukladny, pak doporucuji vyplach cca 5%
H2SO4 ktera zbavy povrch pripadnych oxidu a rzi, nekolik vyplachu
vodou a po te vyplach horkym 5-10% NaOH ktery neutralizuje pripadne
zbytky kyseliny a odstrani tuky. V okoli spoju, o ktere vam jde
predevsim jsou stejne spalene tim svarovanim.
Pak by uz nic nenelo pripadny nater ohrozovat.
Popr. se rozhlednou po okoli, zda nekde neni firma ktera ma
technologiji na cisteti kovu v prumyslovem meritku.
A taky by treba slo, nechat na te nadrzi udelat zarovej zinek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz