Re: Pajeni zeleza olovem

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Čtvrtek Duben 19 12:07:33 CEST 2012

Popravde tez mi to nebylo jasne, nakonec jsem se priklonil k nazoru, ze jde o destrukcni mechanismus, ktery to ma roztrhat pokud do toho rachne blesk, tim se donuti uzivatel k vymeme nebo revizi celeho svodu. Nic lepsiho nas nenapadlo.
Vnitrek mosazne spice byl vyplneny cca 30ccm olejovite kapaliny, konzistece zhruba ridkeho transformatoroveho oleje, podle meho se pri zasahu blesku ohreje, roztahne a cela mosazna spicka se rozpadne, ale mozna to je cele jinak.
V kazdem pripade jsme tam po renovaci nalil transformatorovy olej at uz ta bylo co bylo a ucel byl jaky chtel. :-)
Jirka