Pajeni zeleza olovem

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Duben 19 11:08:04 CEST 2012

Železo (tedy přesněji řečeno ocel) normálně pájím klasickou SnPb pájkou,
nikdy jsem s tím neměl žádný problém.  Samozřejmě je třeba dobře očistit
a použít adekvátní tavidlo, chlorid zinečnatý funguje (ale je třeba
dobrý oplach), vyrábí se různé spec. kapaliny (Elchemco), dobře se chytá
i MTL408/468.

---
Jirka