Este stale samo-domo programator PICov, tentokrat otazky k(Intel?)hex suboru a zvyklostiam v tomto svete mikrokontrolerov sneortodoxnym usporiadanim pamate, nastavovacich fusov a inych non-volatile zalezitosti

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Duben 19 10:22:26 CEST 2012

Ahoj,

2012/4/19 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:

> Z pochopitelnych dovodov je tu tuzba skusit pouzit http://www.tech-tools.com/cv16_main.htm najma kvoli http://www.tech-tools.com/cv16_is.htm , ale odradza ma to "neporadim". Pred tymi 12 rokmi som z toho MPLABu mal celkom dobry pocit, bolo to vcelku znesitelne; a kedze v tom nemienim robit trvale len tuto jednu vec, a ta dufam bude mala a jednoducha, nuz asi sa predsalen vydam "konvencnou" cestou aspon v tomto ohlade.

Jano, vsetky PIC, ktore maju v nazve uvedene F1xxx maju takzvany
enhanced core, t.j. maju rozsirenu architekturu - stackpointer, dva
16-bitove index registre a hlavne maju 49 instrukcii namiesto 35.
Pozri si to v datasheete. Pisem ti to preto, lebo pokial budes
pouzivat ten makroasembler od tech-tools, ten je urcite len na tych 35
instrukcii. A pokial ta irituje one zname btfs... da sa to zapamatat
takto: bit test file skip if... Pripadne si to napis na velky listok a
zaves na nastenku.

Co sa tyka samo-domo, tak by som si kupil ten pk3, 30 euro nie je moc,
a mas vystarane a nemusis riesit programator. Tie samo domo sa
bastlili vtedy, ked programatory boli drahe a nedostupne...

A.