pripojeni tiskarny pres WiFi

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Duben 18 22:29:25 CEST 2012

Dne středa 18 duben 2012 12:22 Na napsal(a):
> Pokud tam je sit tak je nelogicke davat router, na to staci nejhloupejsi
> apcko (ktere si lide casto pletou srouterem A pak mohou jak na internet tak
> na tiskarnu, videl jsem takove pekne jako krabka od cigaret s 2 rj45. a
> wifi...

	Nelogicke je tam nedavat router. Pokud je to verejne pristupne, tak je
obvykle v zajmu firmy mit moznost ten provoz orezat a nedat navstevnikovi
moznost prohanet se vnitrni siti. DHCP to ma sve,... a v NATu se to oreze,
aby to smelo z vnitrni site jen napr. na branu do Internetu, a to mnohdy jen
na nektere sluzby. Delat tohle na urovni switche je docela drahe a WiFI tam
stejne musi byt. AP co umoznuje provoz bez NATovani je navic obvykle drazsi.
Takze se tam, pokud to ma byt solo AP s DHCP serverem jinde dava stejne to AP
s NATem a kdeco se pozakazuje. To jen na okraj. Ta vyse zminena krabicka se
dvema porty se pouziva jako "zlodejka" pro mnohdy cernou WiFi pripojku mezi
PC a zasuvku ve zdi. Je to pro pripojeni firemnich NB....

	Radek (benedikt2hw.cz)