Sluchatka (bylo: Re: Kabel je sluchatkam?)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 18 17:40:48 CEST 2012

No to samozřejmě nevylučuju, ale zase jsou jistě k dispozici tací, co to
vyzkoušeli a poradí, případně umožní poslechový test (nemyslím na tomto
fóru)...

Na druhou stranu snad ještě ve světě existuje pár firem, co mají smysl
pro fair play, čest značky a podobné nesmyslně svazující, beznadějně
zastaralé a zpátečnické principy.

---
Jirka