Re: Sluchatka (bylo: Re: Kabel je sluchatkam?)

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Středa Duben 18 17:06:10 CEST 2012

Kdyz je rec o sluchatkach. Mam znameho,ktery je regulerne nahluchly,  ma problem s televizi, kdy nastaví hlasitost tak, aby slysel on tak to ostatnim rve a predevsim u dnesnich placatych TV ztraci pri vyssi hlasitosti i pro nej zvuk srozumitelnost.  Resenim by asi byla sluchatka.
Jako zdroj signalu maji DVB-S , predpokladam, prijimace maji zvuk jak na audio out tak na HDMI, nebo se pletu?
Ostatni by tedy jeli klasicky na zvuk z TV regulovany na TV  a pro nej by se vyvedl zvuk z audio out do nejakeho sluchatkoveho zesilovace a do sluchatek, kde by si sam nastavil svou hlasitost.
Je to nesmysl, pokud ne  jake sluchatka zvolit a jaky zesilovac?

Dekuji

Jirka