Filtr na obsah?

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Duben 18 13:11:15 CEST 2012

Pane Na Navrhpcb Odeslano z Ipadu po Gmailu,

identitu z mailu rozhodne obecne neurcite. X lidi, vcetne me, pouziva
pro hwnews ruzne mailove ucty - i presto jste schopen z meho podpisu
identifikovat, ze vam pisu stale ja bud z domova nebo z prace.

Nebudu Vam psat zadne navrhy reseni - protoze osobne si myslim, ze zadne
vami uvadene duvody jsou naprosto zastupne. To co uvadite jako problem
resi podpis treba:

Sarka Farka odeslal z iPadu

Zvlastni kapitolou jsou jedinci, kteri si jsou schopni psat dotazy a
sami si na ne odpovidat. Ty jsou uplne jinej level. ;-)

Radek Vicek