Mohl tohle zpusobit vyboj statiky?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Duben 17 23:05:45 CEST 2012

Po ruce nemám, ale zde už před drahnými lety proběhly bitky PICkařů s
ostatními, no a když se 2,3,4 hádají, to se pak člověk dozví věcí :-D

Microchip dělá hodně vécí pro MIL, stejně tak i PICy. Mám takový pocit, že
firma původně vznikla pro vojáky, ale to by se muselo dohledat, po těch
letech, paměť je už jen o pocitech. Už tady velmi dlouho nebyl JB, to taky
spáchal interfernetovou sebevraždu jako Pilgrim?

FIrmy, které pro vojáky dělají, pak mají i ostatní obvody odolnější, protože
tyto zkušenosti uplatňují při všem. Pokud tedy je to "nativní" produkt
vývoje, ne že někoho skoupili. Toto je už obecné a netýká se to jen
microchipu. Například ruské součástky jsou i přes svá hnusná pouzdra na
západě dodnes poměrně drahé, právě proto, že jsou MIL by design.

----- Původní zpráva -----
Od: Jan Tichavský

Tak to slyším poprvé, máte k tomu nějakou statistiku?

2012/4/17 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>

Za nezničitelné se považují PICy, naopak atmely jsou háklivé i na křivý
pohled. To že vám vydržel to vaše trápení, považujte za zázrak, než za
pravidlo.

----- Původní zpráva ----- Od: "Miroslav Kolinsky" <m.kolinsky na seznam.cz>

AVRka jsem ze zkušenosti považoval za nezničitelné, kolikrát jsem je
přepóloval, napájel 12V, přetlačoval jsem se s aktivním výstupem atd
Vždycky mi vydrželi (většinou M8)