Kabel je sluchatkam?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Duben 17 22:49:48 CEST 2012

Koss porta pro nemohou být referenční sluchátka, protože něco tak šíleně
přebasovaného, to se jen tak hned teda neslyší. Dostal jsem je asi před 3
lety od šéfa, no darovaný kůň.

AKG dodnes používají měniče z 50. let (vyvinuté snad ještě za Hitlera), pak
nedávno sice udělali i nějaké další (i dvoupásmové), ale přece jenom,
klasika je klasika a ideální měnič je jeden širokopásmový, jak jich je víc,
tak se přidává prblém se vzdáleností měničů, dělícím kmitočtem, změna polohy
zdroje zvuku, odezva na impuls...

----- Původní zpráva -----
Od: "J.Polivka" <jpolivka na volny.cz>

Před několika lety jsem měl dost možností a zkušeností dovážet od Conrada a
to i sluchátka.
Je to už více roků.
I tehdy byly sluchátka Porta Koss jako referenční a tuším, že i AKG.
Existuje názor, že firma Conrad je pro širokou veřejnost a s názorem, že tam
nekoupíte špičku.
Co je to špička ? Rozdíly mohou dělat i stovky EUR, ale to je již o kabelech
z vesmíru apod.
V té době byly na vrcholu Bayerdynamic, AKG, Koss Porta, a Sennheizer.
Měl jsem možnost porovnat desítky sluchátek a moje srdce bije u těžkých
sluchátek pro Bayerdynamic,
u lehčích pro Sennheizer. AKG jsem měl jen asi dvoje a tak nemohu sloužit.
Kossy jsou dobré.
Moje srdce bije pro Sennheizery.
Tím nechci říct, že Porty jsou špatné. Určitě jsou dobré a nyní si je
objednal i můj patnáctiletý syn, přestože jsem mu
doporučoval Sennheizery, ale prý to není IN.
Na závěr :
http://avmania.e15.cz/proc-jsou-koss-portapro-referencnimi-sluchatky
Jindra Polívka
PS: Na sluchátkách poslouchám hlavně "vážnou" hudbu. Pokud totiž nemáte
perfektní poslechovou místnost, což většina z nás nemá,
tak je to to nejlepší.