OT Jednoduche privatni forum

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Úterý Duben 17 21:18:37 CEST 2012

Dobrý den,

zkuste se podívat na SimpleMachines fórum. Ve větěím rozsahu běží např zde.
: http://forum.fit.cvut.cz/.

Kdysi jsem ho nasazoval na jedny stránky a nastavení bylo bezproblémové.
Umožňovalo vytvoření skrytých témat i skupin témat..

Jinak ve skautu na tyto účely používáme google groups ale to už jste
zmiňoval že to není to pravé.

jose