Filtr na obsah?

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Duben 17 17:44:29 CEST 2012

Jedinou co znam je gmail a to je pry nic moc, tak pouzivam vestavenou, easy. Jestli o nejake tak dobre jako vestavena pro jabko vite, tak sem s tim...

Ta noticka tam je domnivam se i proto, aby se adresat nepoorsoval nad strohosti a nepodepsanim mailu, psali mi takto i z ceske televize a nikoho kdo je mladsi 30 let to pohorsovat nejspise nebude. Stary paky mozna ano, co jsem tak mel moznost (ne tady) vysledovat

17. 4. 2012 v 17:31, petrtos na altopro.cz: