Este stale samo-domo programator PICov, tentokrat otazky k (Intel?)hex suboru a zvyklostiam v tomto svete mikrokontrolerov s neortodoxnym usporiadanim pamate, nastavovacich fusov a inych non-volatile zalezitosti

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Duben 17 15:52:10 CEST 2012

Nejdeme to prebrat k pivu?
Dnes sa mi uz nechce vypisovat litanie, ale ak chces a nikto iny ti to
medzicasom nezodpovie, skusim sa na to pozriet zajtra pri ranajkach.
:-)

J.S.

Odoslane zo srandy.

Dňa 17. apríla 2012 15:32, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: