Helium balon sonda

Úterý Duben 17 08:17:31 CEST 2012

V tom videu se píše, že ouřad pro civilní letectvo nedovoluje použití vodíku z bezpečnostních důvodů.

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Monday, April 16, 2012 8:26 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Helium balon sonda

Z gumoveho balonu se helium pomerne rychle ztrati difuzi, takze to by asi nebylo spravne reseni. V tomto ohledu je pry mnohem lepsi polyesterova folie. Ale ani ta nesmi branit plynu v rozpinani, proto se balon plni na zemi jen castecne (a jeste se pro jistotu dela na spodni casti balonu dira).

Ale pouzivat helium na plneni balonu mi prijde jako plytvani, kdyz existuje vodik :-) Co budeme dychat, az se vsechno helium spotrebuje na takovehle hracky?

Ales Prochaska