[OT:] Blokovani reklamy

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Duben 17 06:28:26 CEST 2012

http://www.justit.cz/wordpress/2011/05/08/tvurci-viru-a-malware-se-naucili-vyuzivat-google-images/

----- Original Message -----
From: "Pavel Krafcik" <hw na pjk.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, April 15, 2012 8:03 AM
Subject: Re: [OT:] Blokovani reklamy

Zdravím,

tohle můžu potvrdit. O víkendu, asi tak před 14 dny, jsem hledal nějaké
informace o Play Station a dal jsem si do Googlu dotaz a pak kliknul na
odkaz na českou fandovskou stránku. Podle obsahu slušní lidé, žádní
piráti a už jsem měl vira ve Windows. Byl to takový ten falešný
antivirus, který mi vlezl na moje W7 i když jsem neschválil žádné
stahování, natož instalaci. Prošlo to i přes NOD32 s povolenou
heuristikou. Nešlo se toho zbavit, tak jsem pokračoval v Linuxu. Za dva
dny jsem nabootoval do Windows, abych to nějak vyřešil  a on se
aktualizoval NOD a oznámil mi, že bestii zabil. Takže bych řekl, že s
Windows člověk nikdy nebude v bezpečí a pořád se má čemu divit.

Pavel Krafčík