Kompatibilita EPROM - zaloha historickeho rizeni CNC brusky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 16 21:06:38 CEST 2012

Docela se zajmem jsem si precetl nektere predchozi reakce.
Chvilemi to vypadalo, jako by se diskutujici vyjadrovali k praci s radioaktivnim
materialem  ;-)
Pritom EPROMky predpokladam jeste nedavno bezne pouzivala spousta
z nas tady v tehle konferenci.

Jinak urcite zazalohovat. Uz se mi jednou dostalo do ruky zarizeni s polosmazanym
obsahem OTP EPROM. Nastesti se tehdy povedlo najit shodny kus.

PL

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 16, 2012 11:27 AM
Subject: Kompatibilita EPROM - zaloha historickeho rizeni CNC brusky

Zajimalo by me zda jsou mozne nejake nekompatibility v ramci EPROM - v
zarizeni jsou osazeny D27C512-120V10 (intel cca 1980) a AM27C512-255DC
(amd cca 1986). Je realne, ze kdyz nakoupim soucasne EPROM, ze budou
kompatibilni s temi historickymi.

Dalsi vec je jak realne je ze mi nejaka EPROM pri vycitani muze kleknout
aniz bych stihnul udelat zalohu. Nasel jsem doma nejaky programator od
Elnecu z te doby - tusim PREPROM - tak doufam, ze sezenu nejaky SW a na
necem ho rozbeham.