Re: Kompatibilita EPROM - zaloha historickeho rizeni CNC brusky

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pondělí Duben 16 12:13:28 CEST 2012

Vymazani techto EPROM nejakou castici z CERNu nebo kosmu je vice mene SCIFI , predpokladam 1,5um litografii a to jsou takove kusy kremiku, ze byste to musel strcit do reaktoru nebo proudu castic, aby doslo k prepsani.
Nahrada je mozna, pokud pouziteje EPROM pinove a napetove kompatibilni, se stejnym nebo lepsim casovanim.
Pos.. pri manipulaci se to muze a riziko je o moho radu vyssi nez ono hypoteticke prepsani. Nejcasteji dochazi pri podobnych manipulacich k mechanickemu poskozeni, za ty roky pameti v paticich drzi jak zidovska vira a muze se pri manipulaci urthnout noha jak u UC tak patice ,ale  uz se mi   uklepl i vnitrni dratovy spoj a to byl radove vetsi problem.
Jak zde jiz zaznelo nejlepsi to nechat byt , tyto pameti mely data retention 40let , ale kdy uz tak opatrne a spise jen vycist a stale pouzivat dal a problem resit az kdyby prisel, jako ze nejspise neride.

Jirka