Re: Závada motorové pily

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pondělí Duben 16 10:05:00 CEST 2012

událo jak jsem výše popsal a že to už nebude zlobit.

Staňa

----- Original Message -----
From: "Lubor Otta" <butan na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 16, 2012 8:01 AM
Subject: Re: Závada motorové pily

Po zběžném omrknutí schématu,
je dle mne záhadnou součástkou NPN tranzistor podobné kategorie jako v
měniči PC zdroje, nahrazuje kontakt přerušovače. Snímač magnetického
pole netřeba, vše jde řídit jen podle napětí indukovaného na vinutí toho
magneta. 1-emitor, 2-kolektor, 3-báze.
Lubor
PS zkontorolujte polaritu diody 103 ve schematu z ebastlirny, není obráceně?