Ot: Svetla a lustry? Shanim

Neděle Duben 15 12:45:41 CEST 2012

Kupuju ledky Cree XP-G, nechám si na ně udělat Al tišťáky, ty
přišroubuju na chladiče ze kterých mi ve stropě čouhá plocháč. Na 24V se
dá připojit 6 ledek v sérii a při proudu 1A je to cca 20W (při větším
proudu dost klesá účinnost). Kde je potřeba, bude tam řízení výkonu přes
dálkový ovladač. Předřadníky si dělám sám. Takže nejsem vázaný na
nějakých 12V - při 24V jsou na vedení menší ztráty. Taky tam dávám
centrální trafo pro celý barák, takže dráty jsou trochu delší. Při 12V
by tohle bylo nereálné. Napájení tam bude 3f (tři toroidy po 160W), 12
cestný usměrňovač s FETy místo diod a nějaká přepěťovka. Filtraci tam
neřeším, elektrolyty stárnou :-)
LED žárovky 3W místo halogenky jsou možná dobré pro toho, kdo je chce
použít do stávajícího systému. Já to všechno dělám nové, tak si to mohu
dovolit udělat podle svých představ.
Anděl