[OT:] Blokovani reklamy

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Neděle Duben 15 11:37:51 CEST 2012

Na to, abych něco nainstaloval omylem, jsem dost zkušený mazák. Navíc
většina podvržených "systémových" oken má na mých počítačích špatné
barvy. A na W7 by zafungovalo nevím jak se to jmenuje, ale zešedne obraz
a musím potvrdit, že souhlasím s tím, aby soft. XXXXX změnil YYYYY.
Takže i kdybych klikal jako blb, tohle by mě nakonec zastavilo.

Pavel Krafčík