Ot: Re: Vyziva z vesmiru - clovek bez jidla 7 let

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Duben 15 10:52:12 CEST 2012

Telo je HW s pomerne dlouhou zivotnosti.

 Me by jen zajimalo, jak by bylo mozne podvadet, kdybych byl exponovana osoba, kterou by sledovalo mnoho lidi a novinaru, jak bych asi tak mohl 7 let podvadet (nechodit na WC), ze bych mel doma ve skrini infuze kterou bych 1x mesicne aplikoval? 👍👍👍👍

Odesláno z iPadu