Kviz na piatok - prevodniky USB/RS232

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Duben 14 01:25:47 CEST 2012

Doplnim sa..
napisal som si jednoduchu konzolovu app v cistom Win32API na prijem dat
a ich ukladanie do suboru, sucasne ich vypisujem do konzoly. So vsetkymi
prevodnikmi (okrem OTI, ten uz ani neskusam) to stiha bez chyb prijimat,
vypisovat a ukladat, ked si vysielam z Braya.
Pri vysielani z hyperterminalu cez Send text file su vysledne subory
poskodene uplne rovnako po zapise mojim programom, ako po zapise  druhym
hyperterminalom. A uplne rovnako pri vsetych prevodnikoch. Vychadza mi z
toho, ze hyperterminal pri vysielani vnasa vlastnu inteligenciu chapania
textoveho suboru :-) Ten subor je naozaj textovy, nerozumiem tomu, ale
ani sa nesnazim.

miro