samo-domo programovadlo na PIC

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Duben 13 16:01:21 CEST 2012

Nic lepsie nebude... je piatok trinasteho :-)
Asi chapem aky typ programatora (taky ten prikrcitelny) by si rad, ale
taky nepoznam... ak chces, mozes byt pionierom v tejto oblasti.

A ak by ti nevadilo, ze by to bolo hotove o tok-dva, mozeme sa do toho
pustit aj spolu :-))

Dňa 13. apríla 2012 15:56, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: