Re: A teď trochu zvláštní zprávy

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pátek Duben 13 12:03:23 CEST 2012

To se hezky rekne, ale v realu to resi jen jednu vyrobni operaci a to kulovitost kulicky, obavam se, ze ani nejpresnejsi davkovace nedokazi davkovat tak, aby se rozmer kulicky dostal v tolerancich pod to co umime vybrousit na zemi tedy lepsi nez G3. Problemu tohoto razu je vice, ale on je zde jeden zasadni, kosmicky

Taz ze ukapnete kulicku roztavene oceli a jak ji budete zchlazvat? BUdete na ni foukat studeny vzduch, proc en,ale kroud vzduchu vam bude a) posunovat kulicku , b) deformovat kulovitost c) co udelae s ohratym vzduchem, jak ho vychladite , respektive kam odvedete teplo, tedyobecne teplo z tech minimarne par destek kW atd.

Jirka