Demontaz autoradia

Pátek Duben 13 08:41:21 CEST 2012

2012/4/13 Hfmcons <hfmcons na gmail.com>:
> Zdravím,
> zápasím s autorádiem Blaupunkt které nechce ven. Pomocí drátu se mi podařilo
> uvolnit 3 ze čtyř zámků(zámky jsou ovládány přes malé cca 3mm dírky z
> panelu), ale s tím čtvrtým(vpravo dole) nemůžu hnout. Neví někdo jak to
> rádio vytáhnout bez pomocí orig. vytahováku?

Nedá se tam dostat z druhé strany? Ve svým autě jsem si pomáhal tak,
že jsem vyklopil přihrádku spolujezdce a pak se dá dosáhnout i na
rádio. Nemám Blaupunkt ale Ford (originál Ford rádio v autě Ford), ale
pricip bude asi podobný.

(Pak jsem si udělal vytahováky z ohnutého drátu podobné těm
originálním, resp. úplně dokonalé nejsou, odjistí ty západky, ale
vytáhnout rádio se za ně nedá, ale to už není takový problém.)

P.K.