Akumulator do rideru.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Duben 13 07:34:30 CEST 2012

Podivam se po nich, v podstate mi je jedno co tam dam, jsem omezeny jen
sirkou a delkou aby sednul na puvodni misto. Ja tam mel gelovy, jestli
byl original nebo ne to nevim, koupil jsem ten stroj z druhe ruky. Ale
jak tak koukam, tak ten gelovy z GM vychazi nejlevneji, ale myslim ze
nejsou urcene na starty, spise na nejake zalohovani a male trvale odbery.

Martin Hanek