Kviz na piatok - prevodniky USB/RS232

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 13 06:43:17 CEST 2012

Pridavam sa do tretice.

Moja osobna skusenost je, ze z mnozstva beznych terminalov dokaze prijimat nepretrzitych 115200 (sypaneho z uplne nezavisleho HW, nie z toho isteho PC) len realterm; naviac on bol jediny, ktory dokazal korektne pouzivat HW handshake. Ostatne terminaly (vratane Braya) sa pokusaju vsetko, co prijali, aj zobrazovat; a to, ci sa im to podari, zavisi od pouziteho kompu a toho, co vsetko na nom bezi. To "nie z toho isteho PC" suvisi s tymto problemom: ak sa zakucka prijimaci soft kvoli nejakemu inemu softu, rovnako sa moze zakuckat aj vysielac, a tym vykompenzovat zakuckanie prijimaca.

wek