Programek pro praci s M-bus

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Duben 12 19:21:37 CEST 2012

nejaky softik je stranke m-bus - http://www.m-bus.com/files/mbus124a.zip ale
nikdy som ho netestoval
pouzivali sme dokom od npr software ale o nich uz internet nechyruje (ak by
bol zaujem, testovaciu verziu pre tri merace mozem poskytnut)
teraz pouzivame m-bus driver promoticu
ale vsetko je pre vindows
ono dialkovy odpocet meracov tepla nie je zatial prilis vyuzivany a tento
produkt studentov z Paderbornu nie je vynimkou

PS ked som sa zacinal "hrat" s m-busom, posielal som telegramy terminalom
:-)

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 12, 2012 9:26 AM
Subject: Programek pro praci s M-bus

Dobry den

neznate nejaky programek (idealne radkovou utilitu pro linux) ktery by
usnadnoval komunikaci s M-bus ? Aby to umelo posilat a prijimat telegramy
s tim ze si to samo vypocita CRC a doplni potrebne byty toho komunikacniho
protokolu. Aby se tomu zadal typ telegramu, adresa, povel a ono to
poslalo a naopak vypsalo odpoved nejak strukturovanou podle sekci.

S pozdravem