Měřící převodník pro tenzometr

Čtvrtek Duben 12 16:24:45 CEST 2012

To jsem neuvadel zamerne, protoze nevim ;-) Predpokladam, ze 14-16b bude
OK, 12 by v nouzi asi taky stacilo pokud by byl signal zpracovan
kvalitne.  Pouzivame na tyhle ucely AD7738 ktery by zase s prstem v nose
vyhovel.
Neni cas ani neni vhodne vytvaret vlastni HW pro tuto aplikaci, i kdyz
by se nejednalo o nic sloziteho.
Clovek by rekl, ze by na trhu mohlo neco takoveho byt ;-)