Re: USB napajeni

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Čtvrtek Duben 12 12:31:57 CEST 2012

U notebooku se normy USB obcas resi a porty obsahuji omezovace porudu, ale u klasickych PC, je napajeni nejcasteji reseno tak, ze +5V je primo pichle na rozvod +5V ze zdroje a proudove omezeni dela slaby privod na DPS. mezi rozvodem +5V a dantym portem. Jinak receno napeti nezatizeneho USB = napoeti +5V ze zdroje a pokles s zatizenim je dan odporem
privodu na DPS + konektor+kabel.
Sehnat slusne USB kabely udelane z poradnych kabelu je docela problem, mam externi 2.5"" HDD a v podstate chodi jen s dodanym kabelem, odpor 0.35 kabliku v bezne dostupnych USB kabelech je proste moc velky a napajeni na konci klesne pod 4.8- 4.9 a HDD se neroztoci.

Jirka