LED svetlo

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 12 00:22:45 CEST 2012

 12.4.2012, 0:15:29

Pasek ? Tj. ta plastova trubka z venku ?
To jen malo vypovida o teplote chipu, kterazto je ponejvice podstatna.
Ty spot lighty, na ktere jste tu daval odkaz, maji cca 25% prikon a
presto maji docela masivni Al chladic. Procpak asi ? Ze by cinan
vyjimecne neco mohutne predimenzoval ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz