Ot: Svetla a lustry? Shanim

Středa Duben 11 18:25:49 CEST 2012

Vsude je toho mraky, pokud chapu co chcete, baumax, bauhaus, tam jsme
kupovali ruzne, treba takovy hezky z kovu, sklenene misky s objimkama a
zarovkou koukajici dolu. Jen je pakarna shanet usporne v provedeni
koule, vzdycky nejakou levnou dobre svitici najdu a za rok uz neni k
sehnani, tak jsou tam ted kazda zarovka trosku jina ;-)