OT Re: ADMIN: Ach jo...

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Duben 11 16:25:26 CEST 2012

No diktatura tu snad opravdu neni.

Skoleni jsem mel na cely minuly tyden a bylo pomerne vyzivne - zamerene
na instalace a administrace linuxovych serveru - konkretne jsme delali
na Centosu 6.2.

Nicmene musim konstatovat, ze nekteri linuxaci mi lezou na nervy vic nez
kdokoliv jinej. ;-) Zvlast lektor na druhem kurzu mi pripadal zpocatku
pohodovej clovek, ale na konci jsem byl rad, ze muzu domu a nemusim
poslouchat co vsechno je na linuxu lepsi nez na win.

Pritom linux ma urcite svych problemu vic nez dost...a to nemyslim jen
konkretni chyby...tech obezlicek v systemu, kdyz clovek nahledne ppod
poklicku je take dost.

S pozdravem
Radek Vicek