teraz pre zmenu znepokojujuce spravy!

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Duben 11 12:46:57 CEST 2012

Ano je mi to jasne, ale mohou nastat presne tz pripady, ktere jsi popsal v poslednim odstavecku, a muze to kupodivu velmi dobre a velmi dlouhodobe fungovat. Znam takoveho technika z jednoho ustavu Akademie ved. Je to starsi Ukrajinec, ktery tu zije uz mnoho let, ma nejake dost vysoke vzdelani na nejake ukrajinske elektrice (rekl bych ze neco na urovni DrSc.) a tady vzal v AV praci obycejneho technika (na urovni stredoskolaka).
Funguje to skvele, protoze kdyz mu daji vyrobit nejake udelatko, vzdy je prekvapi tim, ze jeho reseni funguje jeste lepe nez si v puvodnim zadani prali.

Jakub Serych