konecne nejake dobre spravy

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Středa Duben 11 10:47:20 CEST 2012

To ze vam neco neni jasne neznamena, ze to neni jasne ostatnim. Pokud mate v
obci nefunkcni JSDHO, tak s tim honem rychle neco delejte a nespolehejte se na
to, ze jste 7 km od mesta. My to od nejblizsich profiku mame 22 km, takze i kdyz
jsme mala obec, vybudovali jsme si celkem dobre vybavenou zasahovou jednotku,
ktera ma pravidelna skoleni X hodin mesicne, pravidelna cviceni a zasahy jak v
obci, tak v okoli, vybaveni dychacimi pristroji i lezeckou technikou. Takze az
mi chtne nejaka cinska elektronika a neuhasim to sam, mohu se spolehnout na
profesionalni zasah hluboko pod dojezdnosti profiku.

Stat se bohuzel rozhodl omezit financovani profesionalnich hasicu, takze se rok
od roku zvysuje pravdepodobnost, ze dobrovolni budou provadet cely zasah sami,
protoze profici budou proste jinde. Vy byste si mohl pamatovat na zasah v
Chropyni, kdy bez dobrovolnych hasicu by bylo haseni vyrazne delsi a hlavne by k
pozaru sporaku z profiku v te dobe asi nikdo neprijel.

Standa