Vadny PIC?

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Duben 11 10:39:33 CEST 2012

Je to mozne.
Podarilo sa mi u podobneho PICu odpalit IO, kde je vstup timeru 1 -
skrtol som s nim o 24V. Ostatne piny boli OK a timer1 bol funkcny,
akurat ten IO pin uz nefungoval ani ako I ani ako O.

Idealne je porovnat to s inym kusom identickeho HW, moze sa teoreticky
stat, ze mate chybu inde.

J.S.

Dňa 11. apríla 2012 10:34, Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz> napísal/a: