Zdroj 12V/ 0,3A

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Duben 11 08:54:54 CEST 2012

Jak se divam do katalogu, skoro zadne adaptery nemaji vetraci otvory. Takze
se neni co divit ze odchazeji.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "j s" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 11, 2012 8:42 AM
Subject: Re: Zdroj 12V/ 0,3A

Z GM-ka (a nielen odtial) je vsetko loteria.
Spinane mozu mat naprd kondenzatory, ktore vyschnu a zdroj pojde do
trubiek. Transformatorove mozu mat zas male presytene jadro, ktore
hreje ako slak a odide tiez. Stretol som sa aj s jednym aj s druhym,
pricom treba ratat s tym, ze nie su dva zdroje rovnake, aj ked sa
predavaju rovnako a vyzeraju rovnako. Onehda som kupoval k nejakym
zariadeniam 20 spinanych zdrojov 12V/1A z GM a tri z nich odisli do
kremikoveho neba po troch mesiach nepretrzitej prevadzky (vsetky maju
rovnaku zataz asi 300mA) - zle vyratane kurvitko. Ostatne funguju uz
asi rok a pol.

J.S.