Re: asi OT: Pracka s pripojenim na teplou vodu

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Duben 11 00:07:32 CEST 2012

Čistě teoreticky v topné sezóně, ta energie v cirkulační smyčce nemá kam utéct, ohříva
stoupačky potažmo byty, takže by se mělo mín protopit, ale to je fakt asi jen teorie :-D

Zdeněk Aster