asi Spam # OT: Pracka s pripojenim na teplou vodu

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Úterý Duben 10 22:07:32 CEST 2012

Co jsem slyšel, ale předesílám, že je to na úrovni JPP, tak prý výrobci upouští od toho proto, že většina praček je používána na sídlištích,  kde je dálkový ohřev teplé vody a tento je energeticky méně výhodný. Další důvod je druhý ventil a složitější regulace. Otázka spíše zní? Je pro Vás skutečně energeticky výhodnější používat teplou vodu. Nepochybuju o tom, že můžete odpovědět ano. Dnes, kdy používáme alternativní zdroje daleko více, to může být i výhodnější.
Pavel Glajc