konecne nejake dobre spravy

Jan Kral kral na fortech.cz
Úterý Duben 10 21:30:29 CEST 2012

Nezlobte se na me, ale jedna demagogie za druhou, nemuzu mluvit za hasice, ale zatim jsem vsude videl, ze nebudou hasit tak aby mohli prijit k urazu od FVE a ne ze nebudou zachranovat lidi.
Ale zacal jste to sam uz tim, jak jste se rozciloval jak to, ze stat nejdrive zarucil nekomu, ze bude mit 15 let zisky a pak zmeni podminky. Jestli jsem sledoval celou zalezitost dobre, tak stat celou dobu propagoval, ze by ceny za alternativni energie mely byt takove, aby se investice zaplatila po 15 letech. To ze nekteri poslanci menili podminky zakonu tak, ze to nakonec dopadlo jak dopadlo je trochu jina pisnicka. Kdyby kazdy z investoru zauvazoval nad smyslem dotaci a s tim, ze stat garantuje pouze navratnost do 15 let, tak by do toho nikdy nesly. Dnes breci na kazdem rohu, jak jsou okradani.

S pozdravem JK