konecne nejake dobre spravy

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Duben 10 21:11:29 CEST 2012

Absolutne nezajima (a deti mam tri). Nase pradedy taky ropa vubec nezajimala. Planeta Zeme funguje miliony let, zazila daleko tvrdsi krize nez to, ze dojde trochu nejake mastne tekutiny z pod povrchu nebo ze premnozeni byci produkuji velke mnozstvi tzv. sklenikovych plynu.
Temer vsechny kecy o ekologii nebo o takzvaném "trvale udrzitelnem rozvoji" jsou jen naprosto ucelove blaboly lidi, kteri v tom vidi pouze svoje "ropna pole", kdyz se jim nepodarilo najit ta skutecna.

Jakub Serych